Wednesday, January 27, 2010

~Tickling..tickling...~

Salam...

Menjengah usia 6 bulan ini, bayi saya mula memberi respons positif apabila perut saya disentuh. Sekali dia menendang, saya akan mengeletek tempat yang ditendang itu. Menakjubkan bila bayi saya menendang semula di tempat yang sama!Seronoknya!Kalau dahulu bayi saya mengambil masa untuk membalas sentuhan saya,kali ini tidak lagi! Saya telah membaca artikel menegnai perkembangan bayi di usia 6 bulan ini. Ketika ini, bayi sudah dapat merasakan sentuhan. Oleh sebab itulah bayi boleh membalas sentuhan ibu dengan tendangan bertubi2!hehe... Saya juga semakin susah untuk tidur malam sekarang...Mata pejam, tetapi telinga masih mendengar macam2...huhu...Pagi2 bangun mengantuk...Nak pula, minggu ini suami saya ke Kota Bharu.Saya menumpang di rumah kawan saya. Memang kurang selesa bila tidur beralaskan toto sahaja...Owh...cepatlah Jumaat...boleh saya tidur sepuas2nya atas katil sendiri...Kami juga amat rindukan suami saya...papa oh papa...balik cepat...baby rindu mau main dengan papa!

1 comment:

missricky said...

waaaa.. best nyer... :) xreti nk komen pape...