Friday, January 29, 2010

~Giveaway post~

Salam...

Hari ini saya menjengah ke blog rakan saya ketika di UiTM Kuantan dahulu, kak Ila. Beliau ada mengepos entri berkenaan Delicated Fingers Giveaway sempena ulang tahun perkahwinan beliau yang ke 9. Happy Anniversary Kak Ila! Hadiah yang ditawarkan cukup menarik sehinggakan saya terpikat untuk mencubanya.heh..Memang hasil kerja kak ila cukup mengagumkan bagi orang seperti saya yang tak berapa berseni ini.hihi... Mari kita lihat hadiah yang ditawarkan:




Cute kan???heheh...

2 comments:

Aim Ila said...

haida...seronokkan melewati saat2 manis ketika berbadan dua ni?? kak ila kalo diberi pilihan rasa nak ulang kembali saat2 manis tu. saat yg mmg takkan kita lupakan sampai bila2. tunggulah bila baby tu nanti dah pandai memanggil kita 'mama'..errmm rasa macam tak percaya yg kita dah bergelar 'mama'!!! setiap saat kehidupan kita hanyalah untuk dia yg bergelar permata hati!! enjoy your life journey.

btw, kak ila jeles ko dapat belajo consti ngan prof shad!!! jeles sesangat!!!

thanks for joining my very 1st giveaway!! saja jer nak menambah aktiviti di masa terluang. huhuhu..

Puan Chomel said...

haahla kak ila,sgt2 seronok!!!setiap saat bila baby tendang je sy mesti senyum,gembira sesangat!nak plak klu dia tendang siap menyiku2 lagi!haha...rase macam apetah perasaannye..heheh...


kak ila,belaja ngn prof shad sgt seronok even dia selalu batalkan kelas!hehehe...

hey3...sy pon tak ngerti kaedah giveaway ni,just suke2 join mane tau leh dpt beg yg cute tuh!!hehehe...wa klu sy still di kuantan leh pesan kat k.ila buatkan satu beg sekolah utk saya!!!lawa tau!!