Friday, December 31, 2010

~Last Post in 2010~

Salam...

Hari ni last day 2010.ramai org dok suh pasang azam tahun baru bile tym2 last day ceggini.aku?klu org tanye aku jwb,lunaskan azam thn lepas.hahaha....yela,klu tetiap thn pasang azam sedangkan azam lama tak tertunai,takde gune kan..hehe..

thn ni aku rase sume azam aku dh tertunai la kotttt...ape azam aku?satu je,lahirkan baby yang comel dengan jayanya.haha...tensen tak ngn jwpn tu?hihi...Alhamdulillah,30.4.2010 anakku yg pertama berjaya dilahirkan...even banyak rintangan dan cobaan sebelum melahirkan,tp aku n Wajdi bjaya ditemukan.he3...

Azam thn ni?hope dpt lahirkan sorang lg khalifah kecil..xkisahla boboy or gugurl (tp aku hrp gugurl.hi3). ape yg penting, bb n ibu selamat...aminnnn...mungkin ptengahan 2011 dptla lg sorang ahli kuarge baru...Wajdi mama leh ade kwn.boring men sorang2 kn..he3

mungkin ade kwn2 yg tekujat bace paragraph atas ni.ye,ramai lg blom tau.malas nk heboh2 lagi.mybe bulan depan akan aku hebohkan.eh.esokla bulan depan.hahaha...ok2...nantila aku wat announcement.aku preggy lagi.lalalallala...

No comments: