Tuesday, April 13, 2010

~36 weeks~

Salam...

Wah!dah masuk 9 bulan rupanya...hehe...aku pun dah rase diriku ini semakin berat..setiap langkahku semakin perlahan..yela dulu 'stat enjin' je trs leh gear 5..haha..skang ni bangun pun terhegeh-hegeh, belom lagi mau pergi ke tempat dituju.kadang2 Mr. Hubby pun tertinggal aku kat blakang sebab aku jalan slow dari biase.kui3...tapi yang best skang sume orang amik perhatian penuh kat aku.(aku rimas jugak sebenarnye tapi redha jelah)..aku berdebar jugak sebenarnye ni,dalam2 sebok mau exam,terfikir jugak kemungkinan aku terberanak b4 exam...whoot!huhu...kalau awal seminggu takpela,buatnya sehari b4 exam cane???huhu...bb,tolong mama bb...kuar pas exam okey...penat kite blaja sesame kalau tak masuk exam 3 jam tu bb...kalau bb dgr cakap mama nnti mama belanja katil baru k..hehehe..harap2 anakku dengar cakap aku...aminnn..
Aku mula rasa sakit2 perut sekarang,kalau tidur tu dah kena pegang perut kalau mau berkalih.adoi kadang2 bila anakku mengeras kat satu tempat je,sakitnyeeee...senak perut aku rase..huhu...tapi sabar jelah,aku tau dia rase sempit duk dalam perutku tapi nak buat macam mane kan,selagi belum sampai masenya dia kenela duk kat dalam ni..hihi..
Yang kelakar,sahabatku takut nak bawa aku ke kelas minggu ni...dia rela suruh aku ponteng kelas daripada dia terpaksa bawa aku ke Shah Alam.haha...takut aku terberanak katenye...aku pulak yang relek..hihi...nasib baikla mggu ni mggu terakhir kelas so just revision dan mungkin tips2 terakhir daripada lec untuk exam aje.So kalau Mr. Hubby tak boleh hantar aku ke kelas mggu ni,aku redha jelah tggu nota dari sahabatku itu..haha..lawak tol...Apepun,aku prepare jelah untuk kedua2nya, exam ngan beranak...hehe..~

2 comments:

missricky said...

salam...
huisshh.. adventure sguh laaa life bakal mama ni skrg yerr... well, pape pn, take care... jg bb, jg diri... aku doakan yg terbaik utk adik aku ni..ehehehehe...

Puan Chomel said...

mestilah...mujahadah sket..hehe...doakn adik ko ni selamat dua2nya k..hee... :)