Tuesday, April 6, 2010

~35 weeks~

Salam...

Wah! sudah masuk 35 minggu ya...perkembangan si kecil kat dalam ni amatlah memberansangkan. Kenapa? sebabnya aku dah mula sakit2 perut n senak2 kalau si kecik ni menendang n mengesot2..tidur malam toksah ceritalah, setiap sudut merimaskan.huhu...pusing kiri salah,kanan salah, ni sume gara2 si kecik yang makin membesar. setiap gerakannya aku boleh rasa. kadang2 nampak sikulah,lututlah,sengaja mau buat mama n papa semakin teruja ya!hihi...aku betul2 rasa teruja bila dapat tangkap siku si kecik nih..hihi...paling lucu, bila dia berpusing. bergeduk2 rase dalam perut. macam dia tergelincir pun ade.hahaha...lepas tu perut aku pun mulelah bergegar.aduyai...maunya mama n papa tak tergelak melihat perangai si kecik kat dalam ni. sendiri main sendiri jatuh.hahah...kadang2 kami turut membayangkan muka si kecik ni,comel macam siapa ye?hihih...aku tak boleh tengok baju2nya dalam almari. comel gile!!!!haih sabarlah,sebulan aje lagi...tu pun aku betul2 harap si kecik ni masuk exam sama2 nanti.just 2 paper aje plisss....hihi...macamla anakku faham.tapi orang kate kalau hari2 bagitau dia menda yang sama insyaallah dia akan dengar cakap kita...hehehe...wah...cepatlah habis exam...

No comments: