Little Miss Sunshine

Hope what is written in this blog will be read by my heroes one day.. :)

Wednesday, November 24, 2010

wajdi seronok golek2

Posted by Puan Chomel at 2:22 PM
Email ThisBlogThis!Share to XShare to FacebookShare to Pinterest

No comments:

Post a Comment

Newer Post Older Post Home
Subscribe to: Post Comments (Atom)

Nuffnang

meh borak2

Pengikut beta

Popular Posts

  • Kelahiran ketiga
    Assalamualaikum... Ya Allah bersawang sungguhla blogku ini. Last updated 2 tahun lepas hoi.haha.. Apekah kerana kesibukan membesarkan ana...
  • ~Almost a year~
    Salam.. Wajdiku syg dh masuk 11 bulan..sebulan lagi anak mama yg aktif tu mausk umur setahun!yeay!ape hadiah nk bagi Wajdi eks?hehe..tak san...
  • ~Pertama kali~
    Salam... Sudah lama saya tidak menjenguk ke sini. Kesibukan kerja di tempat baru juga kemalasan yang berleluasa dalam diri menyebabkan hasra...
  • Geng Adik Beradik~
    Kat sini aku nak citerkan kisah 'Geng Adik Beradik'. Ada 5 org semuanya. Aku,Farah,Fisha,Una,Piah (tak glamerla,tukarla,Anis.heheh)....
  • ~Bunting Pelamin~
    Salam.. Kali ni nak share pengalaman pasal entri di atas.bukan nk citer pasal pengalaman bestnye dpt bunting pelamin tapi nk citer betapa ka...
  • Accident.sakit hati.sakit mata.
    Salam semua.. Sakit hati betul pagi ni.kenapa?sebab pagi2 lagi keta kecilku yg gagah itu dilanggar lori.huhu..hampes..paling tidak turunla,m...
  • ~Romantika de Amor Part I~
    Salam.. Warning: Ini hanyalah entri ringan semata2,sekadar melepas kebosanan menunggu jam 4.30. Sesejak dah berkahwin ni,aku kekadang terfik...
  • Saya sudah besar!
    Entry kali ini hanya untuk keseronokan aku yang menyambut hari lahir ke-28 hari ini. sapa tak suka sila pilih untuk baca entry lain.haha...
  • ~Cloud 9~
    Salam.... Baru semalam saya mengepos entri berkenaan dengan 'perpisahan sementara' saya. Di sini saya ingin khabarkan satu berita ge...
  • tamparan hikmat ayugim!
    hmmm...penampor yg ke berapa ratus kali tah...adik?relek je...tetap tenang apa jua..hihi...

Facebook Badge

Shyda Haida

Create Your Badge

About Me

My photo
Puan Chomel
A mom of two and the queen of king in my heart...
View my complete profile

Search This Blog

Blog Archive

  • ►  2014 (1)
    • ►  October (1)
  • ►  2012 (8)
    • ►  December (2)
    • ►  July (4)
    • ►  May (2)
  • ►  2011 (21)
    • ►  November (1)
    • ►  October (5)
    • ►  September (3)
    • ►  July (2)
    • ►  June (5)
    • ►  April (2)
    • ►  March (2)
    • ►  January (1)
  • ▼  2010 (20)
    • ►  December (4)
    • ▼  November (3)
      • ~Second tym~
      • wajdi seronok golek2
      • ~Half a year to go!~
    • ►  October (1)
    • ►  August (1)
    • ►  July (2)
    • ►  May (1)
    • ►  April (3)
    • ►  February (2)
    • ►  January (3)
  • ►  2009 (25)
    • ►  December (1)
    • ►  November (2)
    • ►  October (1)
    • ►  September (2)
    • ►  August (4)
    • ►  July (6)
    • ►  June (1)
    • ►  May (1)
    • ►  April (1)
    • ►  March (2)
    • ►  February (3)
    • ►  January (1)
Ethereal theme. Powered by Blogger.