Wednesday, September 2, 2009

~Happy Birthday Hubby!~

Salam...

Semalam, suami saya kemalangan. Berderau darah saya bila dengar dia kemalangan. Mujur juga dia selamat. Cuma keretanya jelah yang 'sompek' di bahagian hadapan. Nasib baik juga, even dia yang terlanggar pakcik tu, dia tidak disaman.haha... Kenapa? Sebab pakcik tu yang salah. Keluar melulu dan memandu dengan kelajuan 20km/jam. Siapa yang boleh brek mengejut begitu? Nak pulak hari sedang hujan. Kasihan suami saya. Huu... Tak pasal2, malam tadi dia bawa balik kereta saya.. Apepun, saya sangat2 bersyukur, di sebalik kecelakaan yang menimpanya, terselit beberapa kemujuran yang membuatkan saya terfikir 'erm...nasib baik suamiku tak cedera,nasib baik suamiku tak disaman, nasib baik suamiku boleh claim insurans dengan pakcik tu, nasib baik kami ada 2 kereta...' Banyak kan nasib baik kami??hehe...

Tak mengapalah sayang, semalam merupakan hadiah hari jadi yang paaaaaling best buat sayang, ujian sikit je daripada Allah untuk kita kan?

2 comments:

missricky said...

tlg smpaikan wish koi kt syairus erk.. xder idea la nk htr msg, hahahaha...

Puan Chomel said...

cheh...tiap2 tahun ko hanto wish yg sama je kan..recycle jelah...kui3...