Friday, March 4, 2011

~Sibuk bangat!~

Salam...

Lame giler tak hapdet.sebab?start awal bulan 1 sampaila skang aku tersangatla busy (or kengkadang buat2 busy.heheh!)sejak jabatan aku yg agak sengal ini mulakan projek khas sampai 3 projek,yg semestinya kuli cabuk cam kami2 ni yg kene laksanakan,aku macam dh malas nk jenguk2 sgt blog aku ni.sian dia.huhu...ni pun,aku kt uma,wajdiku sayang dh tdo,aku pun dh ngemas umah setelah beberapa lama aku tak ngemas (huhu) and since my hubby takde mlm ni sebab stayback...huhu lagi...

Diam tak diam Wajdi dh nak masuk umo setahun ujung bulan depan.owh!apekah??cepatnye anak mama besar ye...dh reti macam2..kadang2 pening aku n mr hubby.kalau wajdi dh start 'mengemas' umah,mmg tak leh kacau ok,biar je mnde dia nk buat,kejap2 buka almari tv kuarkan isi dlm tu lah,kejap2 kumbah sume menan dia dlm beg lah,kejap2 sedar2 dh merangkak g bwh meja.kdg2 jumpe lipas dia yg kejar lipas tu.hahah..

My baby small plak,dh nk mausk umo 5 bulan berenang2 dlm tummy mama ni.kejap je..aku pun dh dpt rase beliau menendang2..hehe...aku dh niat dlm hati,anak yg ini pun aku akan full bf.wajdi plak,akan sambung bwk bekal susu mama ke skool sama mcm adik.tak pyh lgi minum susu formula mcm skg.huhu...wajdi skg even masih bf,tp aku tpakse campurkan susu formula jugak,n dia sgtla kuat minum ok!pasni adik kuar,mama produce double susu utk kamu bdua ok!promise!

byk lg mende nk cte,tp sebab aku pun dh letih,malas pun ye,kita layankan beberapa gambar kt sini jelah eks:



macaroni carbonara with sausage (meroyan nak masak western la ni.haha)



ni plak, spaghetti ntah apekename..tp sedaple.heheh!



mama n ajdi -latest..(hehe)



ajdi sayang!

No comments: