Monday, February 22, 2010

~7 month~

Salam...

Menjengah ke bulan Februari, usia kandungan saya sudah masuk 7 bulan...wah!sekejapnya rasa...persediaan telah saya buat sedikit2...baju2 si kecil sudah mula memenuhi ruang almari...comelnya...geram saya tatkala melipat baju2nya...saya sering membayangkan betapa comelnya anak saya nanti bila memakai baju yang mama dan papanya belikan...hehe..kami berdua memang pantang berduit lebih sikit,memborong kedai barangan bayi bagaikan tak ingat dunia!!main bedal je ambil baju mana yang berkenan, maklumlah sepasang tak sampai rm15.hehehe...bila balik rumah tengok2 dah terlebih suda...sampaikan suami saya menyuruh saya menghentikan pembelian baju2 si kecil...hehe...jantina bayi saya masih menjadi misteri.jadi kami hanya membeli baju yang 'straight cut' shj. tak ada yang kembang2 walaupun saya geram betul dengan baju kembang2 gitu...hihi..warna pula tak menjadi masalah,kami beli setiap warna yang ada di kedai tersebut...haha..memang gila kalau dan membeli...bulan depan pula saya ingin membeli katil dan almari khas buatnya...owh2...memang teruja!tapi saya telah membisikkan padanya supaya keluar mengikut due date,jangan terawal sudah...moga2 saya sempat menghabiskan peperiksaan akhir saya semester ini...bayi saya semakin aktif sekarang...perut saya juga semakin membesar sehingga baju2 kurung saya sudah tak muat dipakai lagi..terpaksa saya memakai jubah ataupun baju uniform org mengandung..hih...berat badan saya juga terlebih suda...huhu...saya memang berselera makan.sebab tulah bulat..kui3...nanti saya akan ceritakan perkembangan saya lagi ya....sambung kerja!!daaa....

No comments: