Monday, November 30, 2009

Indahnya Perasaan Ini...

Salam...

Masuk minggu ni, umur bayi di dalam perut saya kira2 18 minggu. Pagi tadi, perut saya terasa bergerak2!wah!saya terdiam sebentar menantikan reaksi seterusnya daripada si kecil ini..dan tiba2, saya merasakan ada semacam 'ketukan' bertubi2 dari si kecil ini...wahhhh....memang teruja!!garakan tersebut berterusan selama beberapa minit...owh2....si kecil ini mahu bertegur sapa dengan saya rupanya!saya terus mengakses ke laman web berkenaan perkembangan bayi...memang pada ketika ini bayi sudah mula menendang2 dan sudah boleh mendengar walaupun kurang jelas...waaahhhh....seronok3....saya sangat2 teruja mempelajari setiap perkara baru yang berlaku pada diri saya ketika ini..hehe...selepas ini semestinya saya akan mula bercakap2 dengannya...heh! Alangkah indahnya perasaan ini....

No comments: